شهردار سیرجان در جمع بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گفت: تمام قد از تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان حمایت می کنم.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، علی‌اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان صبح امروز به همراه رییس و برخی از اعضای شورای شهر، رئيس اداره ورزش و جوانان، دبیر هیات فوتبال سیرجان، مدیرعامل باشگاه و جمعی از مدیران و معاونین شهرداری با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان قبل از آغاز دیدار با تیم نماینده البرز، بر حمایت و بقای تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان تاکید کرد.

وی ورزش حرفه‌ای را تشویقی برای ورزش همگانی دانست و افزود: شما نماینده جامعه ورزش زنان ایران هستید که برخلاف تبلیغات منفی در خصوص حجاب اسلامی تیم بانوان در مسابقات آسیایی، در سطح ملی و بین‌المللی با کسب مقام نایب قهرمانی نشان دادید حجاب محدودیت نیست.

شهردار سیرجان با تبریک به مدیرعامل جدید باشگاه، تصریح کرد: پیگیر پیشرفت و تهیه امکانات مناسب برای تیم بانوان هستیم که در این رابطه با حمایت مهندس عتیقی مدیرعامل گل‌گهر برای استفاده از امکانات شایسته برای تیم اقداماتی در دستور کار قرار دارد.

همچنین الهام بصیری نیا مدیرعامل باشگاه شهرداری سیرجان در این دیدار، با ابراز خرسندی از حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، حمایت از تیم و بازیکنان را یکی مهمترین برنامه‌های در دستور کار برشمرد و یادآور شد: امیدوارم بتوانیم با همدلی و همراهی شما بازیکنان و کادرفنی، روند قهرمانی‌های این تیم را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ادامه دهیم.