نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از کمپ‌های ستاد استقبال از مسافران نوروزی شهرداری سیرجان گفت: روند ارایه خدمات نوروزی شهرداری به مسافران نوروزی بیش از پیش شایسته و بی نظیر است.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و عباس مسلمی زاده امام جمعه سیرجان با حضور سرزده در کمپ و نمایشگاه شهرداری سیرجان در گذر گلیم و بازدید از غرفه‌ها، ارایه خدمات به هموطنان و مسافران را شایسته و قابل تقدیر دانستند.

حسن پور خدمت‌رسانی بی نظیر شهرداری سیرجان با تلاش‌های شهردار، اعضای شورای شهر، مدیران و کارکنان شهرداری به منظور رفاه حال مسافران نوروزی، مهم برشمرد و افزود: زیباسازی و آمادگی شهر سیرجان و راه‌اندازی کمپ‌های مختلف در ورودی‌های شهر با همکاری امام جمعه، فرمانداری ویژه شهرستان، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، فرماندهی انتظامی، بسیج، راهنمایی و رانندگی ، آموزش و پرورش، اتاق اصناف، شرکت سنگ آهن گهر زمین، دانشکده علوم پزشکی و اورژانس، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در راستای ارایه خدمات مطلوب در اسکان مسافرین و مهمانان نوروزی قابل تقدیر است.

او افزود: راه‌اندازی کمپ‌های متعدد و متنوع، اتوبوس‌های شادی، سامانه راهنمای سیرجان من، نورپردازی شهری، فضای سبز، پاکیزگی و تنظیف معابر شهری، طراحی و نصب المان‌های نوروزی، اجرای طرح محله به محله، جشن‌های شعبانیه و نوروزی، اقدامات عمرانی و... از جمله اقداماتی است که نوروز امسال شهرداری و شورای شهر برای استقبال از مسافران نوروزی و بهار طبیعت به منظور زیباسازی و آمادگی شهر انجام دادند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تامین امنیت و ایجاد رفاه حال مسافرین و مهمانان نوروزی با همکاری فرماندهی انتظامی و شهرداری سیرجان و اجرای طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و متکدیان از سطح پارک‌ها و بوستان‌ها نیز قابل توصیف است.