در چارچوب هفته دوم لیگ برتر بانوان، تیم فوتبال شهرداری سیرجان موفق شد مهمان خود، پیکان البرز را با نتیجه مقتدرانه ۵ بر صفر شکست دهد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان، در این بازی که عصر امروز و به میزبانی ورزشگاه امام علی(ع) برگزار شد، دختران تیم شهرداری سیرجان با ارائه یک بازی سراسر تهاجمی، موفق شدند در نیمه اول با ۳ گل زیبای افسانه چترنور؛ مهاجم موقعیت‌شناس و تکنیکی خود به رختکن بروند و به نوعی تکلیف بازی را در همین نیمه مشخص نمایند.

 

اما شاگردان مریم جهان‌نجاتی که در نیمه دوم همچنان اشتیاق خود را به گلزنی حفظ کرده بودند، با کنترل بازی و ایجاد موقعیت‌های متعدد روی دروازه پیکان البرز، توانستند ابتدا توسط هستی فروزنده و سپس زهره عرفانی دو گل دیگر به ثمر برسانند؛ تا این دیدار با نتیجه پرگل و مقتدرانه ۵ بر صفر به نفع تیم بانوان شهرداری سیرجان خاتمه یابد.

 

در این بازی علاوه بر آن‌که افسانه چترنور موفق به هتریک شد، دروازه‌بان و خط دفاعی تیم بانوان شهرداری نیز با ارائه یک بازی بی‌نقص توانستند یک کلین‌شیت برای تیم بانوان شهرداری سیرجان ثبت‌ نمایند.

 

شایان ذکر است بدین‌ترتیب نماینده سیرجان با کسب ۶ امتیاز از دو بازی و با تفاضل گل بهتر، در صدر جدول لیگ برتر بانوان قرار گرفت.

 عکس ها :

فاطمه خواجه پور 

ملینا ایران نژاد

افسانه چترنور: ⚽️۱۶ - ⚽️۲۲ - ⚽️۳۴

هستی فروزنده: ⚽️۵۱

زهره عرفانی: ⚽️۷۹