جلسه ملاقات مردمی شهردار سیرجان به همراه تنی چند از مدیران و معاونین وی با حضور شهروندان و مراجعین در دفتر شهردار هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این جلسه رضا سروش نیا شهردار سیرجان با همراهی معاونین و مدیران ضمن گفت و گو با مراجعان، به بررسی مشکلات مطرح شده از سوی آنان پیرامون موضوعات مورد تقاضا پرداخت.

گفتنی است رسیدگی و رفع مشکلات شهروندان، جلب رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع از اهداف کلی برگزاری جلسات ملاقات مردمی است و بر همین اساس متقاضیان ملاقات با شهردار سیرجان می توانند با مراجعه به شهرداری مرکزی سیرجان نسبت به اخذ نوبت و ثبت نام در سیستم ملاقات عمومی اقدام کنند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار، یکی از جانبازان با انتشار مطلبی پیرامون روند پیگیری و پاسخگویی شهردار سیرجان، نوشت: (خدايا تو شاهدى امروز با چشمانم خودم ديدم چگونه شهردار صادقانه و عالمانه حق را به مردم ميداد واقعيت اين است تا خودم نديدم باور نمى كردم حتى براى راه اندختن كار مردم خودش را با همكارانش بد مى كرد و با تمام وجود با قدرت و اقتدار از همه مى خواست كار مردم را انجام بدهند الم يعلم بان الله يرى .....)