مهدی طیبی مدیریت ارتباطات و روابط عمومی شهرداری سیرجان گفت: تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسوولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم، از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیروهای شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است.

وی افزود: شهروندان عزیز می توانند به منظور انعکاس و رسیدگی به مشکلات شهری مربوط به حوزه کاری مجموعه شهرداری، با سامانه 137 و تماس مستقیم با مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان به شماره 09225920530 ارتباط برقرار کنند و موضوع را مطرح و مورد بررسی قرار دهند.