شهردار سیرجان و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به همراه تنی چند از مدیران شهرداری صبح روز پنجشنبه از محل احداث کتابخانه مرکزی سیرجان بازدید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا در این بازدید گفت: شهر سیرجان فردا (شنبه بیست و ششم آبان) شاهد رخداد بزرگ فرهنگی خواهد بود و کلنگ احداث کتابخانه مرکزی سیرجان با حضور معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، فرماندار ویژه، تنی چند از مسوولین شهری و استانی و جمعی از اهالی فرهنگ به زمین زده می شود.

شهردار سیرجان افزود: زمینی واقع در بلوار سیدجمال (ضلع جنوبی پارک ملت) برای احداث کتابخانه مرکزی سیرجان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص ویژگی های این پروژه تصریح کرد: بخش عمده اعتبارات این پروژه توسط خیر سیرجانی تامین می شود و وابسته به بودجه های دولتی نیست و امید است روند احداث این پروژه با سرعت انجام شود.

شهردار سیرجان اضافه کرد: در طراحی این کتابخانه تلاش خواهد شد ضمن تامین تمامی زیر ساخت های یک کتابخانه جامع، مدرن و استاندارد به معماری بومی نیز توجه ویژه شود و این پروژه پس از بهره برداری، بزرگترین کتابخانه منطقه جنوب شرق کشور خواهد بود.