18 شهریور 1403

نشست علنی شورای اسلامی شهر سیرجان با حضور اعضای شورای شهر و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در ابتدای این نشست حسن خدامی‌پور رئیس شورای شهر ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید، یاد خاطره وی را گرامی داشت و افزود: افرادی که وجودشان با برکت باشد شهادت آنها نیز برکت دارد؛ چرا که حضور میلیونی مردم در مراسمات و آیین تشییع، بزرگداشت و ... کشور، مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای سالها بیمه کرد و این حضور پرشور و گسترده ملت در مراسم عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به جهانیان نشان داد که مردم ایران پشتیبان رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهند بود.

وی به ابعاد منش و رفتار و خصوصیات شخصیتی رئیس جمهور فقید پرداخت و بیان کرد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی بود و تمام تلاش خود را در راه خدمت به مردم به کار گرفت و با وجود انتقادات زیاد فقط به خدمت صحیح و صادقانه به مردم پرداخت و حضور وی در زمان ریاست قوه قضاییه، تولیت امام رضا(ع) و ریاست جمهوری فقط یک رویکرد خدمت به مردم داشت و هیچگاه دنبال حاشیه سازی و انحراف افکار عمومی از مسایل مهم و اصلی نظام نبود.

رییس شورای شهر سیرجان افزود: با توجه به اهمیت زنده نگه داشتن نام و یاد رییس جمهور محبوب و مردمی، شهید آیت الله رییسی و هیات همراه، در همین راستا بایستی نامگذاری معابر به نام این شهدای بزرگ اجرا شود.

در ادامه این نشست هر یک از اعضای شورای شهر به ارائه و بیان نقطه نظرات و دیدگاه ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

حمزه صادقی نایب رئیس شورای شهر به موضوع زیرگذر پل شهید کرم فتحی‌زاده ( پل باسفهرجان) بعنوان یکی از مهمترین خواسته و دغدغه‌های اصلی مردم و اهالی پرداخت و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تردد زیاد کامیون و تریلر از این مسیر باید هرچه موضوع رفع شود و اما مشارکت مردم برای رشد و توسعه شهری ضروری است.

حجت کاظمی ضمن تسلیت حادثه سانحه هوایی و شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور فقید و عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و هیأت همراه گفت: باید نام و یاد آنها زنده نگه داشته شود.

همچنین اعظم جوانلری گفت: قانون جوانی جمعیت باید مورد توجه قرار گیرد تا در آینده جمعیت سیرجان افزایش یابد.

مصطفی اسفندیارپور نیز موضوع شهربازی را مورد بحث و بررسی قرار داد و به موضوع آسفالت معابر شهری و مباحث عمرانی خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۲۳۰ معبر آسفالت شد.

گفتنی است در پایان این نشست نامه‌های وارده به کمیسیون های شورا در صحن علنی شورا مطرح و مورد بحث و تبادل نظر و تصویب قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از عظیم دیانی ورزشکار سیرجانی و عضو تیم ملی قویترین مردان ایران و نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان در کشور روسیه با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

Template Design:Dima Group