11 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان از اصلاح هندسی و ایمن سازی مسیر ورودی شهرک ثارالله توسط شهرداری سیرجان و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، رییس شورای شهر بهمراه معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، معاونت فنی و زیربنایی شهرداری و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیرجان از مسیر ورودی شهرک ثارالله بازدید و روند رفع مشکلات مسیر برای دسترسی و تردد آسان ساکنین را مورد بررسی قرار دادند.

رییس شورای شهر سیرجان در این بازدید با اشاره به لزوم اهمیت رسیدگی و رفع مشکلات شهرک ها و مناطق کمتر توسعه یافته گفت: با توجه به توسعه ساخت و ساز منازل مسکونی و گسترش جمعیت در شهرک ها، ارایه خدمات شهری، ترافیکی و ایجاد زیرساخت های لازم برای اهالی و ساکنین منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است که همکاری همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و خدماتی را می طلبد.

حسن خدامی پور تصریح کرد: موضوع طرح اصلاح هندسی ورودی شهرک ثارالله پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان در دستور کار شهرداری سیرجان قرار گرفت که در این راستا تاکنون زیرسازی و آسفالت دوربرگردان‌های مسیر توسط شهرداری سیرجان انجام شده و قرارداد جدولگذاری با پیمانکار منعقد گردیده که بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای روکش آسفالت میدان شورا تا پل شهید کرم فتحی‌زاده (باسفهرجان) توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیرجان، افزود: در این بازدید هماهنگی لازم میان شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیرجان به منظور جانمایی مسیر روکش آسفالت در محل اصلاح هندسی و نصب سرعتکاه مورد نیاز انجام، و بزودی عملیات جدولگذاری توسط شهرداری سیرجان و روکش آسفالت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

Template Design:Dima Group