11 ارديبهشت 1403

اعضای شورای شهر سیرجان بهمراه معاون فنی و زیربنایی شهرداری سیرجان در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری، بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌ها تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر سیرجان طی برنامه زمانبندی بصورت هفتگی، بهمراه معاون فنی و زیربنایی شهرداری طی بازدید سه ساعته از روند انجام فعالیت‌ها و اجرای پروژه‌های در دست اقدام شهرداری، از روند تهیه مقدمات راه‌اندازی شهربازی، بهسازی و بازطراحی موزه گلیم، توسعه گذرگلیم، چگونگی اجرای آسفالت خیابان شهدا کوی بدرآباد و جدولگذاری و آسفالت خیابان امام حسن مجتبی(ع) کوی خرم‌آباد بازدید و ضمن بررسی چگونگی انجام کار، بر لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌ها تاکید کردند.

رییس شورای اسلامی شهر سیرجان در این بازدید روند اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رعایت حقوق شهروندان و جلب رضایت مردم از مهمترین موضوعاتی است که همزمان با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهرداری باید مدنظر قرار گیرد.

در این بازدید حمزه صادقی نایب رییس شورا و حجت کاظمی عضو هیات رییسه شورای شهر بر روند نظارت مستمر و دقیق و تسریع در اجرای پروژه‌ها تاکید کردند.

گفتنی است در این بازید مقرر شد طراحی فضای داخلی و تهیه تجهیزات و تامین روشنایی شهربازی طی یکماه آینده، توسعه گذرگلیم و بهسازی موزه گلیم تا پایان سالجاری تکمیل، آسفالت خیابان شهدا کوی بدرآباد با توجه به همزمانی آسفالت خیابان میرزارضا بلافاصله پس از پایان انشعابات فاضلاب و جدولگذاری و آسفالت خیابان امام حسن مجتبی(ع) کوی خرم آباد نیز با توجه موانع تأسیسات برق و مخابرات همزمان با جدولگذاری نسبت به رفع آنها اقدام و همچنین کانال هدایت آبهای سطحی این مسیر نیز طراحی و اجرا شود.

لازم به توضیح است شهربازی سیرجان در حال حاضر بصورت نسبی و با فعالیت تعدادی از تجهیزات و دستگاه‌های بازی توسط بخش خصوصی از ساعت 18 میزبان حضور شهروندان است.

Template Design:Dima Group