11 ارديبهشت 1403

جلسه فوق‌العاده شورای اسلامی شهر سیرجان با موضوع انتخاب هیات رییسه شورا و با حضور سید رحیم رضوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان و جمعی از خبرنگاران برگزار و حسن خدامی پور برای سومین بار متوالی بعنوان رییس شورا در سمت خود ابقا و حمزه صادقی نایب رییس شورای اسلامی شهر سیرجان شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان در این نشست حسن خدامی‌پور رییس شورای شهر سیرجان گفت: در سالی که گذشت اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف به صورت جدی پیگیر موضوعات شهرداری و رفع مشکلات مردم بودند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد که شورا و شهرداری سال پر کاری را گذراندند و به امورات شهرداری و شهر پرداختند.

وی شورای ششم طی دو سال اخیر را شورای بدون حاشیه و پرکار دانست و افزود: تمام سعی و تلاش مجموعه شورا و شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم است که خوشبختانه تا امروز رضایتمندی نسبی شهروندان بدست آمده که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و شاهد پیشرفت روزافزون شهر و شهرداری باشیم.

در ادامه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: خوشبختانه تاکنون شاهد فعالیت خوب و تلاش اعضای شورای شهر بودیم که از حواشی دور بود و با همدلی و همکاری با مجموعه مدیریت شهری و شهرداری خدمت به مردم را در دستور کار داشته و دارد.

سید رحیم رضوی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم باید در راستای رفع مشکلات شهروندان تلاش کنند و ما نیز از انتخاب مردم تمکین می‌کنیم، بیان کرد: یکی از اقدامات مهم شورای ششم در اولین گام انتخاب شهردار موفق و فعال بوده که با حضور وی بر مسند شهرداری شاهد ایجاد تحول و پیشرفت شهر سیرجان بوده و در تمامی نقاط سطح شهر شاهد فعالیت عمرانی شهرداری همچون اجرای آسفالت، جدولگذاری، توسعه فضای سبز و ... هستیم.

در پایان این نشست انتخاب سومین هیات رییسه ششمین دوره شورای شهر سیرجان برگزار و حسن خدامی‌پور بعنوان رییس شورا برای سومین بار متوالی در سمت خود ابقا و حمزه صادقی به عنوان نایب رییس انتخاب شد.

گفتنی است جلسه آینده شورای شهر با موضوع انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون‌ها و سازمان‌های شهرداری برگزار می شود.

 

Template Design:Dima Group