10 ارديبهشت 1403

نشست علنی شورای اسلامی شهر سیرجان با حضور اعضای شورا، معاون توسعه و مدیریت منابع شهرداری سیرجان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این نشست حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به اهمیت عزاداری امام حسین علیه السلام در ماه محرم و موضوع پیاده روی اربعین امسال گفت: اربعین حسینی که هر ساله با عظیم‌ترین اجتماع مردمی در عالم همراه می‌شود، فرصت مناسبی است تا اهداف سیدالشهدا علیه السلام در قیام عاشورا و تاثیر آن در شکل‌گیری تمدن اسلامی و زمینه سازی برای قیام و حکومت حضرت مهدی عجل الله تبیین شود.

وی در ادامه این نشست با اشاره به عملکرد شورا و شهرداری بیان کرد: روند فعالیت و عملکرد شورای شهر و شهرداری در سالجاری در چارچوب قوانین و مقررات بیش از پیش نمود پیدا کرده و رضایتمندی شهروندان را بدنبال داشته که مدیران استان کرمان نیز به این موضوع اذعان داشته و امیدواریم این روند همکاری و همدلی شورا و شهرداری زمینه دلگرمی و رضایتمندی شهروندان را بیشتر کند.

همچنین در ادامه امین صادقی نایب رییس شورای شهر گفت: چگونگی انجام فعالیت های مجموعه شورا و شهرداری در راستای اجرای هر چه بیشتر اهداف مشترک و ایجاد رضایتمندی مردم با همدلی و مشارکت اعضای شورا و معاونین و مدیران شهرداری نمود بیشتری پیدا می کند.

گفتنی است در نشست علنی شورای شهر موضوع واگذاری ۱۰ دستگاه اتوبوس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان به بخش خصوصی مطرح و اعضای شورای شهر هر کدام به بیان نقطه نظرات خود در این رابطه پرداختند.

Template Design:Dima Group