29 ارديبهشت 1403

همزمان با ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، رییس و اعضای شورای شهر سیرجان با حضور در دفتر شهردار سیرجان، این روز را به شهردار، معاونین و همکاران وی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی ‌پور رییس شورای شهر سیرجان در این نشست ضمن تبریک روز شهرداری‌ها، موضوع فعالیت‌های شهرداری را مهم برشمرد و افزود: عمده رضایت و نگاه مردم مربوط به فعالیت و کارهای شهرداری است و مبنای کار، مصداق رضایت خداوند است که وقتی رضایت خلق حاصل شود، رضایت خالق را نیز به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به حفظ منافع مردم و رعایت حقوق شهروندان، افزود: بحث خدمت به مردم همیشه مورد تاکید دین مبین اسلام و حکومت‌ها بوده و حکومتی می‌تواند موفق عمل کند که دو شرط مشروعیت و مقبولیت را داشته باشد.

رییس شورای شهر سیرجان فعالیت و اقدامات شهرداری و شورای شهر را در راستای تحقق اهداف توسعه شهری و رضایت مردم دانست و تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر سیرجان در سال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی و ناآرامی‌ها و شرایط سخت حاکم بر کشور، با تعامل خوبی که داشتند سبب شد خدمات قابل توجهی در زمینه‌های مختلف به مردم عزیز ارایه شود.

در این دیدار همچنین علی اکبر کریمی‌پور شهردار سیرجان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی‌توان گفت مشکلی وجود ندارد و تا رسیدن به نقطه مطلوب آنچه که شایسته مردم سیرجان است فاصله داریم و با توجه به اینکه سال گذشته، کشور در سخت‌ترین شرایط اقتصادی قرار داشت، اما با تلاش و همت مجموعه مدیران شهرداری و همکاری ستودنی اعضای شورای شهر رضایتمندی مردم را به وجود آوردیم؛ اما هنوز از مدیریت مطلوب فاصله داریم و هدف ما دستیابی به مدیریت مطلوب و رسیدن به توسعه شهری است.

وی بیان کرد: مجموعه مدیران شهرداری دو اصل مهم سلامت کار و عدم تبعیض بین شهروندان را سرلوحه کار خود قرار داده و به اذعان مسوولین استان کرمان، شهر سیرجان شهری موفق با مدیریت شهری توانمند در حوزه عمرانی و رو به توسعه است.

Template Design:Dima Group