29 ارديبهشت 1403

همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، رییس و اعضای شورای شهر سیرجان بهمراه شهردار، ضمن دیدار و گفتگو با دادستان و رییس دادگستری و جمعی از قضات شهرستان سیرجان، از اداره زندان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این بازدید حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و قدردانی از زحمات، تعامل و همکاری رییس دادگستری و دادستان در بحث تملک اراضی و املاک شهرداری و برخی موضوعات مربوط به منافع مردم و شهر، گفت: شهرداری و شورای شهر نهایت همکاری را با مجموعه دستگاه قضایی شهرستان داشته و این روند همچنان با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی نامگذاری های معابر که در سابق انجام شده است متذکر شد: بعضی از شهدا همچون شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید رجایی و شهید مفتح در معابر نامگذاری شده که محل تردد عموم نیستند و بسیاری از همشهریان از این معابر اطلاعی ندارند.

رییس شوای اسلامی شهر سیرجان یادآور شد: دستگاه قضا در جامعه از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است و این مجموعه موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود و باید در این راستا حرکت کند؛ چنانکه می فرمایند حکومت با شرک باقی می ماند ولی با ظلم و بی عدالتی باقی نمی ماند.

در ادامه همچنین علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، روند همکاری و پشتیبانی دستگاه قضا از مدیریت شهری را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: مجموعه شورا و شهرداری در تمام بخش‌ها همگام با مجموعه دستگاه قضایی بوده و تمام همت خود را برای توسعه زیرساخت‌های شهری، پیشگیری از سرقت ها، حل و فصل معضلات شهر همچون جمع آوری متکدیان و ... انجام خواهد داد.

وی افزود: شهرداری نسبت به بکارگیری زندانیان پس از آزادی با تایید اداره زندان و دستگاه قضایی شهرستان اعلام آمادگی می کند و امیدواریم این همکاری نزدیک در چارچوب قانون و در راستای تسهیل امور مردم باشد که بیانگر الفت و همکاری نزدیک این دو دستگاه مهم در مدیریت شهری است.

همچنین در این دیدار محمود محمدی رییس دادگستری و مجتبی قدیمی دادستان شهرستان سیرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص روند همکاری شهرداری و شورای شهر و ترویج و ارتقای حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی و ضرورت پیش بینی سازوکارهای لازم در این خصوص در تمامی دستگاه ها پرداختند.

Template Design:Dima Group