29 ارديبهشت 1403

نشست علنی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح دیروز با حضور رییس و اعضای شورا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و جمعی از مشاورین و معاونین وی و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این نشست حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان با اشاره به اهمیت توسعه ورزش همگانی گفت: شورا و شهرداری سیرجان در راستای توسعه ورزش همگانی و حرفه‌ای با محوریت محلات طی سالهای اخیر تاکنون برنامه‌ها و فعالیت‌های بسیاری انجام داده که این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ترویج ورزش همگانی با محوریت ۲۶ محله که ملاک عمل برخی ادارات نیز قرار گرفته، توسط باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری با هدف توسعه ورزش همگانی و ورزش محلات برای نظام‌مندکردن و تقویت و نهادینگی ورزش محلات با برنامه‌ریزی دقیق در حال انجام است که با همکاری اداره ورزش و جوانان شاهد افزایش روحیه و نشاط و شادابی اجتماعی باشیم.

حسن خدامی پور با اشاره به فعالیت ۷ سازمان شهرداری و راه‌اندازی یک سازمان دیگر بنام سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری سیرجان تصریح کرد: اهمیت ورزش محلات و توسعه ورزش همگانی تا جایی است که با توجه به شرایط سبک زندگی امروزی که عمدتاً آپارتمان‌نشینی است، ایجاب می‌کند به ورزش همگانی و ورزش محلات توجه بیشتری شود که به نفع پویایی و کارآیی جامعه است و اجرای برنامه‌های ورزش همگانی توسط ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند فرهنگ ورزش همگانی را در جامعه تقویت کند.

در ادامه این نشست رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های در دستور کار و چگونگی همکاری با شهرداری پرداخت.

Template Design:Dima Group