29 ارديبهشت 1403

آیین امضای تفاهمنامه احداث شهرک حمل و نقل فی‌مابین شهرداری سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز دوشنبه هفته جاری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، آیین امضای تفاهمنامه احداث شهرک حمل و نقل فی‌مابین شهرداری سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی عصر روز دوشنبه هفته جاری در حاشیه نمایشگاه رویداد ملی عصر امید در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس با حضور دکتر محمد مهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دکتر امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان، دکتر علی یعقوبی پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان و جمعی از مقامات عالی دانشگاه کشور، استان کرمان و مسوولان شهری با امضای علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و حسن خدامی پور رییس شورای اسلامی شهر سیرجان برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر سیرجان در آیین امضای تفاهمنامه احداث شهرک حمل و نقل در خصوص این مرکز گفت: پروژه بزرگ شهرک حمل و نقل پس از اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر سیرجان در زمینی به مساحت 50 هکتار احداث و به منظور ارایه خدمات جامع حوزه حمل و نقل همچون پارکینگ، تعمیرگاه، صافکاری، کارواش و دیگر خدمات موردنیاز و مرتبط با ماشین آلات سنگین، کامیون، اتوبوس و ... راه اندازی و احداث خواهد شد.

حسن خدامی پور با بیان اینکه با ساخت و راه اندازی این پروژه بزرگ خدمات تخصصی و موردنیاز به کامیون داران ارایه می شود، تصریح کرد: این مرکز علاوه بر ایجاد اشتغال، در نوع فعالیت با ارایه خدمات موردنیاز حوزه ناوگان حمل و نقل جاده ای احداث میشود که می تواند نقش مهمی در کاهش هزینه های ناشی از تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین کامیون داران، معدن داران و فعالان حوزه حمل و نقل در شهرستان سیرجان داشته باشد و از صرف وقت و هزینه برای مراجعه به استان های دیگر جلوگیری کند.

وی یادآور شد: این تفاهمنامه در مرحله اول طرح مطالعاتی و کارشناسی و در مراحل بعد طراحی و اجرا خواهد شد.

Template Design:Dima Group