07 ارديبهشت 1403

نشست علنی شورای شهر سیرجان روز گذشته با حضور اعضای شورای شهر، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر و مدیر حقوقی و املاک شهرداری سیرجان با موضوع رسیدگی به نامه‌های مردمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان در این نشست حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت گفت: یکی از شاخصه‌ها و کرامات حضرت معصومه(س) که در زیارتنامه و فرمایشات ائمه اطهار نیز تاکید و مطرح شده است، مقام شفاعت وی است و روز ولادت حضرت معصومه(س) بنام روز دختر نامگذاری شده است.

وی با اشاره به برخی طرح‌ها و فعالیت‌های عمرانی شهرداری تصریح کرد: رسیدگی و رفع مشکلات مردم با در نظر گرفتن منافع و مصالح شهری بیش از پیش در دستور کار شهرداری و شورا قرار دارد.

در ادامه همچنین حجت کاظمی عضو شورای شهر به برخی موضوعات شهری اشاره کرد و گفت: پیگیری و رسیدگی به برخی مسایل شهری همچون آسیب رساندن به درختان بلوار شیخ فضل الله نوری توسط پیمانکار و نیز موضوع شهربازی بایستی در دستور کار قرار گیرد.

حسن خدامی پور رییس شورای شهر در پاسخ به این مباحث خاطرنشان کرد: در خصوص آسیب رساندن به درختان بلوار شیخ فضل الله نوری باید نسبت به جبران خسارات به پیمانکار تذکر داده شود و در مورد شهربازی لازم به ذکر است با توجه به اینکه این مجموعه برای واگذاری و اجاره به بخش خصوصی چندین مرحله در سامانه بارگذاری شده و شرکت یا فردی مراجعه نکرده است، می طلبد شهرداری اقدام لازم برای این موضوع انجام دهد.

گفتنی است در این نشست مواردی همچون جانمایی و اختصاص قسمتی از پارک گل گهر به پارک بانوان شماره 2 در منطقه ۲ شهری، جانمایی پارک بانوان شماره 3 واقع در شهرک ثارالله و نامه‌های وارد به کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر در دستور کار قرار گرفت.

Template Design:Dima Group