07 ارديبهشت 1403

عضو شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: با توجه به آغاز فصل گرما و افزایش میزان مصرف برق، مسوولین مربوطه بایستی در خصوص پیشگیری از افت فشار برق تدابیری بیاندیشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حجت کاظمی با بیان این مطلب اظهار داشت: با شروع فصل گرما، طبیعتاً میزان مصرف برق به واسطه استفاده از لوازم سرمایشی افزایش پیدا میکند و افت فشار برق از هم اکنون در برخی مناطق مردم را نگران کرده است.

وی افزود: با توجه به نارضایتی شهروندان در برخی مناطق، اداره برق باید در این رابطه و به منظور رفع مشکل و رفاه حال شهروندان به وظایف قانونی خود عمل کرده و این معضل در اسرع وقت رفع شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سیرجان گفت: این مشکل در محل هایی که با سرقت کابل‌های برق مواجه بوده به علت عدم ترمیم کامل شبکه توسط اداره برق بیشتر است.

این نماینده مردم در شورای شهر سیرجان همچنین اشاره کرد: دلایل عدم جایگزینی مناسب شبکه از سوی مدیریت برق سیرجان طی گفتگوی تلفنی، نبود امکانات کافی و پیمانکار و منابع مالی مورد نیاز عنوان شد که ضروری است مجموعه مدیریت شهری برای رفع معضل افت فشار تا قبل از آغاز فصل تابستان (البته با توجه به روند افزایشی دمای هوا و شدت گرمای هوا طی روزهای اخیر) که احتمالا محلات مختلفی را دچار قطعی برق و تحمیل خسارات ناشی از آن به شهروندان خواهد کرد و در راستای احقاق حقوق اولیه شهروندان و به منظور تامین منابع لازم و تسریع در انجام اقدامات لازم، تدابیری بیاندیشند.

Template Design:Dima Group