01 ارديبهشت 1403

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان در بازدید از پارک بانوان گفت: توسعه زیرساختی پارک بانوان و فراهم کردن بستر و ظرفیت مناسب برای بانوان، در ارتقای نشاط اجتماعی موثر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حجت کاظمی رییس کمیسیون فرهنگی شورا و اعظم جوانلری رییس کمیسیون بانوان در حاشیه رونمایی از سردیس طاهره صفارزاده در پارک بانوان بهمراه ابراهیم باستانی راد مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان از این پارک بازدید کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان در این بازدید گفت: حفظ و ارتقای نشاط و شادابی در بین بانوان و تأثیرات مثبت آن در استحکام بنیان خانواده نیازمند توجه دستگاه های اجرایی شهر است که شورا و شهرداری سیرجان نیز در همین راستا توسعه پارک بانوان  کنونی و احداث پارک بانوان شماره دو و سه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: سال گذشته در بازدید برخی اعضای شورا از این مجموعه مقرر شد بهسازی مسیرهای پیاده روی، تعبیه پیست دوچرخه سواری و خرید تعدادی دوچرخه برای استفاده و تجهیز پارک اختصاص یابد اما متاسفانه پس از گذشت یکسال هنوز اقدامی انجام نشده و با توجه به اهمیت موضوع، تجهیز و توسعه این مجموعه در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

در این بازدید همچنین اعظم جوانلری رییس کمیسیون بانوان شورای شهر بیان کرد: باید شرایطی فراهم شود که بانوان بتوانند به راحتی و در فضایی مناسب با امکانات ورزشی و زمانی کافی تفریح و ورزش داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به بودجه و اعتبار اختصاص یافته به پارک بانوان، اصلاح مسیرهای پیاده روی و طراحی مسیر دوچرخه سواری، خرید دوچرخه به منظور استفاده بانوان در پارک، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای ورود و استفاد بانوان از دوچرخه شخصی، اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی بانوان از دستورالعمل های قانونی در پارک با استفاده از تابلوهای پارک و نصب بنر از جمله اقداماتی است که در راستای توسعه و گسترش پارک بانوان در این بازدید مطرح و در دستور کار قرار گرفت.

Template Design:Dima Group