01 ارديبهشت 1403

حجت کاظمی عضو شورا و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان صبح روز گذشته بهمراه سعید خاتم مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری سیرجان، از اقدامات انجام شده در بهشت رضا(ع) بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، وی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای فعالیت‌ها در بهشت رضا(ع) گفت: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان‌های سیرجان در خصوص نگهداری اموات، شهرداری سیرجان با پیگیری شورای شهر در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان، روند نصب و راه‌اندازی سردخانه در بهشت رضا(ع) را در دستور کار قرار داد که بزودی و پس از تکمیل سردخانه، به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت کاظمی عنوان کرد: با توجه به مشکلات عدیده شهروندان و ظرفیت محدود نگهداری اموات در بیمارستان‌ها، مجموعه شورا و شهرداری بر آن شد تا روند نصب و راه‌اندازی سردخانه در بهشت رضا(ع) را انجام دهد.

در این بازدید روند ساخت ۲۲۰۰ قطعه قبر با ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی، چگونگی فعالیت شرکتهای پیمانکاری خدمات نیروی انسانی و حمل اموات، سالن برگزاری مراسمات، جایگاه محل برگزاری نماز میّت و تامین پارکینگ شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه بازدیدهای صبح امروز، همچنین روند آسفالت کوچه‌ها و معابر عمومی واقع در کوی مکی‌آباد مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

Template Design:Dima Group