29 ارديبهشت 1403

نشست فوق‌العاده شورای شهر سیرجان روز گذشته با حضور اعضای شورا، رییس اداره آب و فاضلاب و معاون اجرایی شرکت کاریز (مجری پروژه فاضلاب شهری) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این نشست که با موضوع رسیدگی به نامه‌های وارده و بررسی روند اجرای پروژه فاضلاب برگزار شد، اعضای شورا ضمن بررسی نامه‌ها، هر کدام به ارایه نقطه نظراتی در خصوص چگونگی روند اتصال انشعابات پروژه فاضلاب پرداختند.

رییس شورای شهر سیرجان در این نشست گفت: موضوع آسفالت و پروژه فاضلاب شهری بعنوان دغدغه اصلی و به حق مردم است که امیدواریم با تلاش ادارات و نهادها و همکاری آنها با مجموعه شهرداری، این موضوع رفع شود.

حسن خدامی پور همچنین از برگزاری آیین بزرگداشت یکصد و یکمین زادروز مرحوم دکتر علی صادقی به میزبانی شورا و شهرداری در سیرجان خبر داد و افزود: آیین گرامیداشت یکصدمین سال تولد پزشک فقید و خیّر مرحوم علی صادقی سال گذشته به میزبانی لنگرود و در زادگاه وی برگزار شد، اما امسال بزرگداشت یکصد و یکمین سال تولد این پزشک نامدار، در سیرجان و به میزبانی شهرداری و شورا با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و مهمانانی از استان و شهرستان لنگرود برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان سیرجان ضمن عذرخواهی از شهروندان و انتقاد به حق مردم در خصوص ایجاد اختلال در تردد شهروندان به ارایه توضیحاتی در خصوص روند اجرای پروژه فاضلاب و اتصال انشعابات منازل شهروندان پرداخت و گفت: از مجموع ۳۸۸ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در فاز اول، تاکنون ۳۶۵ کیلومتر اجرا شده و بر اساس بررسی‌های کلی و تغییرات ایجاد شده، کمتر از ۲۰ کیلومتر از اجرای شبکه باقی مانده است.

مجید میرشاهی ادامه داد: پروژه تصفیه‌خانه با ظرفیت ۲۶۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، تاکنون با ۹۷درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری بالغ بر ۱۳۰۰ میلیارد تومان، پس از عملیات تکمیلی و تست سازه‌های تصفیه‌خانه، طی یکماه آینده (تا پایان اردیبهشت ماه) با حضور مسوولان شهری، استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

Template Design:Dima Group