29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در دیدار نوروزی با امام جمعه سیرجان گفت: شهرداری و شورای شهر خدمات مطلوب و شایسته‌ای را در سال گذشته انجام داده و این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، اعضای شورای شهر بهمراه شهردار، معاونین و مدیران شهرداری با حضور در دفتر امام جمعه، با وی دیدار و گفتگو کردند.

 رییس شورای شهر سیرجان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه رمضان به ارایه توضیحاتی در خصوص روند برنامه‌ها و فعالیت‌های در دستور کار شهرداری و شورا پرداخت و گفت: شهرداری سیرجان در حوزه آسفالت معابر، فضای سبز و تملک املاک در مسیر طرح‌ها از جمله اقدامات قابل توجهی است که انجام داده و این روند همچنان با جدیت و طبق برنامه در حال انجام است.

 حسن خدامی پور افزود: در برخی حوزه‌ها مانند آسفالت بعنوان دغدغه اصلی مردم، روند اجرای عملیات آسفالت معابر از سرعت خوبی برخوردار بوده و امیدواریم با توجه به انعقاد تفاهمنامه شهرداری با گل‌گهر، اجرای عملیات آسفالت معابر سرعت بیشتری پیدا کند و در آینده این مشکل بر طرف شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری مدیرعامل گل‌گهر در اجرای مسوولیت‌های اجتماعی و حوزه عمران بیان کرد: طی برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد با مجموعه مدیریتی گل‌گهر، برخی زیرساخت‌های شهری همچون آسفالت معابر و ورودی بلوار شیراز در دستور کار آنها قرار گرفت.

رییس شورای شهر سیرجان همچنین از تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در سالجاری خبر داد و گفت: پس از بررسی‌های کارشناسی شده، روند تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری در دستور کار قرار گرفت که با مصوبه شورا و تایید کمیته انطباق فرمانداری، این سازمان در سالجاری کار خود را آغاز می‌کند تا بتواند در حوزه‌های فرهنگی اقداماتی انجام دهیم.

در ادامه این دیدار همچنین شهردار سیرجان گفت: در خصوص مشارکت و فعالیت‌های شورای ششم و مدیریت شهری جدید، از مهمترین موارد می‌توان به جهش بودجه ۴۹۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ و افزایش آن به هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد که با وجود مشکلات اقتصادی، با همکاری مجموعه شهرداری، شورا و مسوولین شهری بودجه سال ۱۴۰۱ محقق و بودجه امسال نیز مورد تایید فرمانداری قرار گرفت و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بودجه امسال نیز تحقق خواهد یافت.

Template Design:Dima Group