29 ارديبهشت 1403

همزمان با سالروز حادثه جانسوز و غمبار ساختمان پلاسکو که به جان باختن جمعی از مردم و آتش‌نشانان منجر شد، مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان برگزار شد.

 به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این مراسم که با حضور رییس و اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین شهرداری، هیات مدیره، کارکنان و معاونین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مدیرعامل شرکت سفیر سلامت برگزار شد، رضا یوسفی مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان با اشاره به رشادت‌های آتش نشانان گفت: یاد و خاطره رشادت‌ها و جان فشانی‌های آتش‌نشانان با ریزش ساختمان پلاسکو گره خورده است.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای شهروندان به ارمغان آورند.

 همچنین حاضرین در این مراسم با اهدای گل و نثار فاتحه به روح این شهیدان گران‌قدر ادای احترام کرده و یاد آنها را گرامی داشتند.

 گفتنی است یادمان شهدای آتش‌نشان به پاس گرامیداشت یاد و‌ خاطره آنها و رشادت‌های نیروهای امدادی و آتش‌نشانی مجموعه شهرداری، توسط روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی، روابط عمومی شهرداری و شورای شهر و همکاری شرکت سفیر سلامت برگزار و با اجرای برنامه‌هایی همچون شعرخوانی، اهدای گل و تکریم آتش‌نشان‌ها در محل ایستگاه شماره ۲ انجام شد.

 

Template Design:Dima Group