29 ارديبهشت 1403

اعضای شورای شهر سیرجان بهمراه شهردار و جمعی از معاونین شهرداری، با امام جمعه جدید سیرجان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این دیدار که به منظور تبریک و خوش‌آمد به حجت‌الاسلام والمسلمین عباس مسلمی زاده امام جمعه جدید سیرجان انجام شد، حسن خدامی پور رییس شورای شهر و علی‌اکبر کریمی پور شهردار سیرجان به ارایه توضیحاتی در خصوص روند ارایه خدمات به مردم و نیز چگونگی انجام کار در مجموعه شهرداری پرداختند.

رییس شورای شهر سیرجان گفت: در شورای ششم برنامه‌های علمی و تخصصی با استفاده از تجارب کارشناسان و مشاوران انجام شده که این روند همچنان در دستور کار قرار دارد که بعنوان مثال می‌توان به مشاور طرح جامع ترافیک و هدایت آبهای سطحی اشاره کرد.

 حسن خدامی پور افزود: شورای ششم کار خود را با تبیین ارزش‌های اجتماعی در راستای توسعه شهری با استفاده از افراد با تجربه انجام می‌دهد و ما آمادگی داریم که نصایح و رهنمودهای شما را نصب‌العین قرار دهیم.

 در ادامه همچنین علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان ضمن تبریک ولادت فاطمه زهرا(س) و خیر مقدم به حجت‌الاسلام والمسلمین عباس مسلمی زاده امام جمعه جدید سیرجان گفت: حضور شما در سیرجان مایه افتخار و منشأ خیر و برکت است و با توجه به سوابق ارزنده و درخشان حضرتعالی، انشالله شاهد اتفاقات خوب باشیم.

 وی افزود: طی یک سال گذشته تاکنون، روند فعالیت‌ها و چگونگی انجام کار در مجموعه شهرداری بررسی و تدوین شد که ایجاد انگیزه در کارکنان، تعصب و جانبداری سازمانی، رفع تبعیض میان مراجعین و شهروندان، هوشمندسازی شهرداری، ملاقات مردمی، اصلاح فرایندها و سامانه شفافیت انجام شد و موضوع سگهای ولگرد و آسفالت و فضای سبز بعنوان اولویت در دستور کار قرار گرفت.

شهردار سیرجان تصریح کرد: در هسته مرکزی شهر نسبت به آزادسازی و تملک اراضی و تعیین تکلیف املاک شهرداری اقدامات مهمی انجام شد.

 در پایان این نشست امام جمعه سیرجان گفت: موضوعاتی که مطرح شد بشارت خوبی است؛ بنده نقطه نظراتی دارم که در زمان مقتضی مطرح خواهم کرد.

حجت‌الاسلام عباس مسلمی زاده بیان کرد: رویکرد تخصصی و علمی شهرداری قابل تقدیر است و کارها باید برای رضای خداوند باشد.

Template Design:Dima Group