29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در بازدید از گرمخانه بهزیستی، بر لزوم حفظ کرامت انسانی و تهیه امکانات لازم در این گرمخانه ها تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر سیرجان بهمراه معاون خدمات شهری شهرداری، مدیر سازمان مشاغل شهری شهرداری سیرجان و رییس اداره بهزیستی، از گرمخانه بهزیستی بازدید و از نزدیک روند ارایه خدمات در این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

 رییس شورای شهر سیرجان در این بازدید با بیان اینکه پناه دادن به افراد بی‌خانمان و آسیب دیدگان اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: بهزیستی در راستای وظایف ذاتی نسبت به کاهش آسیب های اجتماعی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر و اسکان این افراد در گرمخانه، اقدامات لازم را انجام دهد.

 حسن خدامی پور افزود: فرهنگ صحیح می تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد و حتی در کاهش هزینه‌های مادی و معنوی این‌گونه مسایل مؤثر باشد.

گفتنی است 2 گرمخانه دایمی به منظور ساماندهی و اسکان آقایان و بانوان آسیب دیده اجتماعی با همکاری شهرداری و اداره بهزیستی راه اندازی شده که اجاره بهای مکان توسط شهرداری پرداخت و توسط بهزیستی مدیریت می شود.

 

Template Design:Dima Group