29 ارديبهشت 1403

 آیین افتتاح درمانگاه شهرداری سیرجان صبح دیروز با حضور رییس و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان، شهردار و معاونین شهرداری، رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان، رییس شبکه بهداشت و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پور رییس شورای شهر سیرجان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت و قدردانی از زحمات کادر درمان، گفت: یکی از موضوعات مهم و دغدغه اعضای شورای شهر بحث رفاه و ارایه خدمات مطلوب به کارکنان شهرداری است که موضوع بهداشت و درمان کارکنان و خانواده آنها در دستور کار قرار گرفت و در همین رابطه در بودجه 1401 مطرح و ارایه شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر این که بیمار به جز رنج بیماری نباید درد دیگری داشته باشد، افزود: امروزه با وجود شیوع بیماری هایی همچون کرونا، آنفلوانزا و ... مشکلات زیادی بر دوش کارکنان و خانواده مجموعه شهرداری است که جا دارد از زحمات شهردار و معاونین و مدیران شهرداری سیرجان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم شهردار سیرجان و رییس شبکه بهداشت به بیان نقطه نظرات خود در خصوص اهمیت بهداشت و درمان کارکنان شهرداری سیرجان و خانواده آنها پرداختند.

گفتنی است درمانگاه شهرداری سیرجان خدماتی همچون دندانپزشکی، مامایی، پزشک عمومی، پزشک متخصص داخلی، متخصص اطفال و متخصص زنان در دو نوبت صبح و عصر به کارکنان و خانواده شهرداری و عموم مردم ارایه خواهد داد.

 

 

 

Template Design:Dima Group