29 ارديبهشت 1403

رییس و تنی چند از اعضای شورای سلامی شهر سیرجان با حضور در منزل شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، با خانواده این شهید دیدار و ابراز همدردی کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پور در این دیدار ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانش آموز علی اصغر لری گویینی 8 ساله که کوچکترین شهید تروریستی استان کرمان به فیض عظیم شهادت نائل آمد، گفت: شهادت در یکی از مقدس‌ترین اماکن مذهبی و در حین عبادت و راز و نیاز با معبود و به دست شقی ترین افراد بشر، بهترین سعادت و صبر و شکیبایی شما خانواده‌های شهدا درسی برای همه ملت ایران است.

وی ضمن آرزوی شفای عاجل برای پدر و برادر این شهید که از مجروحان این حادثه تروریستی هستند، افزود: خادمان مردم در دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی همه تلاش خود را معطوف خواهند کرد تا عاملین این جنایت هولناک را به مجازات قاطع و قانونی خود برسانند.

رییس شورای شهر سیرجان اظهار داشت: حمله ترویستی به زائران شاهچراغ بار دیگر خباثت دشمنان این نظام را به جهانیان نشان داد و خانواده شهیدان باید همانگونه که به حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اقتدا کردند، صبر را سرلوحه خود قرار دهند و انشالله اجر جزیل به آنها عطا خواهد کرد.

 

Template Design:Dima Group