29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان گفت: در طول تاریخ خون شهدا حقانیت را به اثبات رساند و شهادت شهید علی‌اصغر لری گویینی کودک ۸ ساله حادثه تروریستی شیراز، همان گونه  حضرت علی اصغر(ع) فرزند ۶ ماهه امام حسین(ع) در کربلا پوچی دشمنان حضرت را ثابت کرد، ماهیت باطل عاملان و حامیان این جنابت را  آشکار می‌کند؛ لذا از مردم بصیر و آگاه سیرجان دعوت می‌شود با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید شرکت نمایند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پور در جلسه علنی صبح دیروز ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، افزود: یکی از موضوعاتی که همچنان نارضایتی مردم را بدنبال دارد، تاخیر در روند اجرای پروژه فاضلاب شهری است که کمیسیون عمران شورای شهر و مدیران شرکت کاریز (مجری طرح پروژه فاضلاب شهری) باید تسریع در روند اجرای طرح را به طور جدی پیگیری و رفع کنند.

وی همچنین با اشاره به خداحافظی امام جمعه معزز سیرجان و تقدیر از خدمات شایسته وی بیان کرد: حجت الاسلام سید محمود حسینی طی ۱۴ سال تصدی امام جمعه سیرجان، علاوه بر ایجاد وحدت میان مردم و مسوولین شهرستان، خدمات ماندگار و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی عمرانی همچون ساخت مصلی، حوزه‌های علمیه و ... انجام داد که جای تشکر و قدردانی ویژه دارد و برای ایشان در شهرستان نی‌ریز آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

گفتنی است در این نشست تفریغ و بیلان عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ شهرداری، چند نامه ارجاعی و نیز موضوع نامگذاری مکان یا معبر بنام کودک شهید علی‌اصغر لری گویینی مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

Template Design:Dima Group