29 ارديبهشت 1403

آیین بدرقه ورزشکار نابینا محمدرضا مهنی نسب عضو تیم ملی فوتبال نابینایان کشور، پیش از ظهر دیروز در شورای شهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این مراسم که با حضور رییس و تنی چند از اعضای شورای شهر، شهردار و معاونین، سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان و رییس هیئت ورزش‌های نابینایان شهرستان سیرجان برگزار شد، محمدرضا مهنی نسب بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان کشور مورد بدرقه قرار گرفت.

رییس شورای شهر سیرجان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز بویژه تسلیت شهادت کودک شهید «علی‌اصغر لری گویینی» دانش‌آموز سیرجانی، گفت: دشمن در این برهه حساس با استفاده از تمام ظرفیت‌ها دست به فریب جوانان و نوجوانان می‌زند و آنها را کف خیابان فرا می‌خواند تا اقدام به ایجاد ناآرامی کنند که در این رابطه مردم ما باید هوشیار باشند و فریب این جنایتکاران را نخورند و خون بی‌گناه شهدای حادثه تلخ تروریستی شیراز نمونه بارز جنایت وحشیانه داعش و حامیان خبیث آنهاست.

حسن خدامی پور افزود: افتخارآفرینی ورزشکارانی همچون مهنی نسب در تیم ملی فوتبال نابینایان ایران نشان از عزم راسخ برای سربلندی ایران در سطح ورزش‌های دنیاست که مایه غرور و افتخار مردم سیرجان است.

وی با اشاره به رفتارهای متناقض مدعیان آزادی و حقوق بشر در کشورهای غربی، یادآور شد: ورزشکاران باید در عرصه و میدان ورزشی آزادی را معنا کنند و افرادی همچون محمدرضا مهنی نسب و دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال نابینایان ایران این فرصت را دارند که پرچم سرافراز ایران را برافراشته کنند.

در ادامه همچنین علی‌اکبر کریمی پور شهردار سیرجان ضمن تسلیت شهادت تنی چند از هموطنان در حرم شاهچراغ شیراز، بیان کرد: مجموعه شهرداری سیرجان در راستای توسعه و حمایت از ورزشکاران نابینا، آماده همکاری است.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن بدرقه محمدرضا مهنی نسب بازیکن تیم ملی فوتبال نابینایان ایران به منظور اعزام به مسابقات کشور هند، با اهدای لوح، تجلیل شد.

 

Template Design:Dima Group