29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان گفت: با توجه به توسعه شهری و گسترش ساخت و ساز و نیز راه اندازی صنوف مختلف در سطح شهر، مشاغل مزاحم باید ساماندهی شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پور در نشست علنی این هفته، با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه حجم زیادی از کامیون، تریلر و اتوبوس ها را در مسیر بلوار شیراز و مجاورت ساکنین کوی مکی آباد و دهیادگار بصورت شبانه روزی تردد دارند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه مدیران شرکت توسعه عمران و مدیریت منطقه گل گهر در راستای ایفای نقش مسوولیت های اجتماعی، روند احداث پروژه ورودی شیراز باید تسریع شود.

وی با اشاره به اینکه اهالی این منطقه باید از شرایط بهتر و مناسب تری برخوردار شوند، تصریح کرد: خوشبختانه مدیران شرکت توسعه عمران و مدیریت منطقه گل گهر با نگاه به پیشرفت و توسعه شهری بیش از پیش در صدد همکاری و تلاش برآمده اند که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

رییس شورای شهر سیرجان بیان کرد: برخی صنوف و مشاغل مزاحم که طی دهه های اخیر در مجاورت جاده شیراز و بلوار شاهد احداث شده اند، باید ساماندهی و به شهرک تعمیرگاهی منتقل شوند تا ترافیک و مزاحمت این صنوف برای ساکنین و اهالی منطقه را به حداقل برسانیم.

در جلسه علنی این هفته، موضوعاتی همچون انتقال میدان دام، احداث مجتمع ورزشی بانوان در چند فاز، درخواست قرارداد ترک تشریفات حمل اموات توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سیرجان و چند نامه ارجاعی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

گفتنی است پیش از آغاز جلسه علنی، معین پورمعصومی معاون مهندسی و توسعه شرکت توسعه عمران و مدیریت منطقه گل گهر با حضور در صحن شورای شهر، در خصوص روند کلی اجرای پروژه ابتدای بلوار شیراز به ارایه توضیحاتی پرداخت.

Template Design:Dima Group