29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان بهمراه تنی چند از معاونین شهرداری و سرپرست باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری سیرجان، شب گذشته در ضیافت شام با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی در این دیدار با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج در مستطیل سبز گفت: تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان که نماد افتخار بانوان ورزشکار در میدان ورزشی است، سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب عنوان نایب قهرمانی نشان داد «حجاب محدودیت نیست» و تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در مسابقات آسیایی توانست حجاب اسلامی را آن سوی مرزها به منصه ظهور بنشاند.

وی با اشاره به اینکه در اسلام حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی شود بلکه عامل مصونیت است، تصریح کرد: ما افتخار می کنیم که حجاب برای بانوان زینت و ارزش است؛ در ایام اخیر دشمنان با رخنه در تفکرات و عقاید دختران و بانوان قصد از میان برداشتن حجاب و ایجاد تفرقه بودند که با هوشیاری بانوان، نقشه آنها نقش بر آب شد.

گفتنی است در این ضیافت معاونین شهردار، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری سیرجان هر کدام به ایراد سخنانی در خصوص ایجاد همدلی و ارایه برنامه هدف برای بازی های پیش رو در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان پرداختند.

 

Template Design:Dima Group