29 ارديبهشت 1403

همزمان با فرا رسیدن 31 شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، رییس و اعضای شورای شهر سیرجان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این پیام آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام راحل(ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند. جنگ ما نه برای خاک، بلکه برای دفاع از باورهای دینی بود و از این رو دفاع مقدس نام گرفت. نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد؛ لذا از شکلی به شکل دیگر تغییر پیدا می کند. امروز نیز مردم ایران اسلامی در یک نبرد تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با استکبار جهانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست می کنند. آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم الشان(ره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، آزادگان سرافراز و جانبازان گرانقدر و ایثار گران رشید بویژه مردم شریف و ولایتمدار شهرستان سیرجان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران این مرز و بوم سلامتی و سعادت مسئلت داریم.

 

Template Design:Dima Group