29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان گفت: با توجه به مفاد انعقاد قرارداد پیمانکار جمع آوری زباله در ناحیه یک و دو منطقه دو شهری، انتظار می رود در حوزه خدمات شهری در این منطقه شاهد تحول باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی پور با بیان این مطلب افزود: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان، خدمات تنظیف و رفت و روب منطقه دو شهری را برون سپاری کرده که در حال حاضر ناحیه یک و دو این منطقه طی انجام مقدمات و فرایند اجرای مناقصه، برون سپاری و به پیمانکار محول شده است.

 وی تصریح کرد: طبق برآوردهای انجام شده در ناحیه یک این منطقه، روزانه بیش از 1 میلیون و 670 هزار مترمربع تنظیف و رفت و روب و سالیانه بالغ بر ۱۸۲۵۰تن پسماند خانگی و ۵۶ هزار تن عملیات لایروبی انهار و کانال های روباز و روبسته جمع آوری میشود.

رییس شورای شهر سیرجان بیان کرد: همچنین در ناحیه دو این منطقه نیز روزانه بیش از 1 میلیون و 200 هزار مترمربع رفت و روب و سالیانه بالغ بر 22 هزار تن پسماند خانگی و ۸۶ هزار تن لایروبی انهار روباز و روبسته پیش بینی شده است.

حسن خدامی پور با اشاره به افزایش میزان قرارداد، یادآور شد: با توجه به میزان و متراژ ارایه خدمات تنظیف در منطقه دو شهری طی سال گذشته و افزایش سه برابری این رقم در سالجاری (قرارداد پیمانکار جدید)، تمامی کوچه ها و خیابانهای منطقه دو که قابلیت رفت و روب دارند طبق برنامه زمانبندی در دستور کار تنظیف قرار گرفته و اکنون پیمانکار در حال تجهیز کارگاه بوده و تا اواخر مهرماه آغاز بکار می کند؛ ضمن اینکه روند انجام مناقصه و تعیین پیمانکار تنظیف و رفت و روب در دو ناحیه منطقه ۱ شهری نیز در حال برگزاری است.

وی گفت: از شهروندان گرامی می خواهیم میزان رضایت و یا عدم رضایت خود در خصوص تنظیف و رفت و روب در مسیرهای مشخص شده پس از شروع به کار پیمانکار را به سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی137 شهرداری اطلاع دهند تا نسبت به رفع مشکل در اسرع وقت از سوی پیمانکار اقدام شود؛ چرا که قطعا نظرات مردم در تعیین عملکرد پیمانکار موثر خواهد بود.

 

Template Design:Dima Group