29 ارديبهشت 1403

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سیرجان با حضور در اداره پست سیرجان، روند پاسخگویی و ارایه خدمات به شهروندان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در پی انتقادات و نارضایتی شهروندان از عملکرد اداره پست، حجت کاظمی عضو شورای شهر سیرجان صبح امروز در نشستی با رییس اداره پست سیرجان، در خصوص روند چگونگی خدمت‌رسانی به مردم و ارسال مرسولات پستی گفتگو کرد.

وی در این بازدید با اشاره به مشکلات اداره پست در زمان ارسال مرسولات و نیز حجم بالای مبادلات پستی در سیرجان در مقایسه با دیگر شهرهای استان، گفت: متاسفانه روند خدمات‌دهی و عدم زیرساخت مناسب اداره پست، در شان مردم سیرجان نیست و باید مشکلات موجود در این بخش برطرف شود.

حجت کاظمی تصریح کرد: علیرغم وجود ثروت و ظرفیت‌های قابل توجه اقتصادی در سیرجان، شرکت‌ها می‌توانند در راستای انجام بخشی از مسوولیت‌های اجتماعی که بر عهده دارند، فضای مناسب و زیرساخت‌های لازم در حوزه خدمت‌رسانی اداره پست به شهروندان را فراهم کنند.

در این نشست، حسانی رییس اداره پست سیرجان نیز به نکات قابل تامل همچون کمبود نیروی انسانی، عدم تامین منابع مالی، عدم زیرساخت لازم و نامناسب بودن فضای اداری ساختمان پست سیرجان را مطرح کرد.

گفتنی است در این دیدار مقرر شد نشستی با حضور فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، اعضای شورای شهر و رییس اداره پست به منظور رفع مشکلات اداره پست سیرجان برگزار شود.

 

Template Design:Dima Group