29 ارديبهشت 1403

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر سیرجان بر لزوم ارایه امکانات لازم و خدمات شایسته به زایرین کربلا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حجت کاظمی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا بهمراه علی مکی آبادی معاون فنی شهرداری سیرجان، جواد نویدی رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و محمد شهسواری بازرس تعزیرات با حضور در پایانه مسافربری بعثت، روند خدمت رسانی و چگونگی فروش بلیط به مسافران و زایران کربلا را مورد بازدید قرار دادند.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه مسافران و زائران کربلا باید با آرامش خاطر و بدون دغدغه سفر کنند، گفت: با توجه به اینکه میزان استقبال از سفر زیارتی کربلا و پیاده‌روی اربعین، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چند برابری داشته، به همین اندازه و بلکه بیشتر باید به زائران و مسافران خدمات شایسته ارایه شود.

گفتنی است این عضو شورای شهر در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با مسوولان دفاتر فروش بلیط و مسافران حاضر در پایانه، روند چگونگی فروش بلیط و نرخنامه مصوب را مورد بررسی قرار داد.

در ادامه همچنین رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سیرجان گفت: از ابتدای ماه جاری تا امروز، (طی ۱۷ روز گذشته‌) ۱۸۸ دستگاه اتوبوس توسط ۸ شرکت مسافربری نسبت به جابجایی و انتقال بالغ بر ۷۳۰۰ مسافر از سیرجان به مقصد خرمشهر (مرز شلمچه) اقدام کرده‌اند.

جواد نویدی با بیان اینکه سرویس‌دهی و انتقال مسافران کربلا تا روزهای منتهی به اربعین حسینی ادامه خواهد داشت، افزود: بسیاری از مسافران از شهرهای اطراف بوده که سفر خود را از سیرجان آغاز کردند؛ ضمن اینکه برنامه‌ریزی برای بازگشت زائران نیز بطور منظم و دقیق انجام شده تا همشهریان سیرجانی که برای زیارت عتبات عالیات به کربلای معلی عزیمت کردند، بتوانند با آرامش خاطر به سیرجان برگردند.

 

Template Design:Dima Group