29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان گفت: رسانه‌ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان با اطلاع رسانی دقیق و کامل، فعالیت‌های شهری  را منتشر و به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، حسن خدامی در نشست علنی روز دوشنبه، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شرکت‌های منطقه گل‌گهر همچون شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، گهر‌زمین و توسعه آهن و فولاد در اجرای پروژه‌های شهری مانند ورودی از سمت شیراز، احداث باغ ایرانی، سالن همایش‌ها و مجموعه آبی دلفین، افزود: پیگیری تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب شهری در راستای آسفالت معابر توسط شهرداری و انجام پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: بدون شک عمران شهری یکسری مشکلات و چالش‌ها و محدودیت ها را حین انجام پروژه به همراه دارد که البته صبر و تحمل لازم دارد تا شهروندان از امکانات شهری مطلوب بهره‌مند شوند.

رییس شورای شهر سیرجان با اشاره به اینکه در حال حاضر به طور متوسط هر ۳۲ ساعت یک معبر عمومی آسفالت می‌شود، یادآور شد: موضوع آسفالت یکی از دغدغه‌های مهم شورا است و در این رابطه، سرعت اجرای آسفالت به نحو قابل قبولی رسیده و اکنون یکی از شهرهای نمونه استان در این حوزه هستیم.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای شهر ضمن بررسی و طرح نامه‌های مردمی، به بیان نقطه نظرات و موضوعات مهم شهری در دستور کار پرداختند.

Template Design:Dima Group