29 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان از پیگیری و رسیدگی به مشکل پیش آمده مبنی بر ایجاد خسارت به قصابان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، جلسه علنی شورای شهر پیش از ظهر دیروز با حضور اعضای شورا، معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان، رییس سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و جمعی از قصابان (به منظور رسیدگی به موضوع خرابی دستگاه پیش‌سردکن و وقفه در ارایه خدمات به قصاب‌ها) برگزار شد.

در این نشست رییس شورای شهر سیرجان با تاکید بر اینکه موضوع و مشکل ایجاد شده باید رسیدگی و پیگیری شود، افزود: قصاب نباید متضرر شود؛ باید مقصر اصلی این موضوع شناخته و نسبت به جبران خسارت‌ به قصاب‌ها اقدام کند.

حسن خدامی تصریح کرد: به معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان تا روز پنجشنبه هفته جاری مهلت داده شده نسبت به کارشناسی و بررسی دقیق موضوع و شفافیت تمام ابعاد ماجرا اقدام و نتیجه نهایی را به شورا ارایه دهد و شورا نیز در این خصوص پس از ارایه مستندات و کارشناسی دقیق موضوع، تصمیم‌گیری کند.

در این نشست همچنین تورج صادقی معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان افزود: مقصر سازمان دامپزشکی است؛ چرا که مدیریت و نظارت بر عهده آنها است و با توجه به اطلاع و آگاهی از ظرفیت‌ دستگاه پیش‌سردکن کشتارگاه چرا اجازه کشتار داده‌اند.

وی افزود: فرایند نظارت و اجرای کشتار بر عهده دامپزشکی است و باید مجوز کشتار به لحاظ تعداد و طبق شرایط و ظرفیت دستگاه پیش‌سردکن داده شود.

گفتنی است در این نشست تعدادی از قصابان نیز به بیان مشکلات و مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

Template Design:Dima Group