30 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و زیباسازی ورودی سیرجان، بر لزوم توسعه شهری با انجام مطالعات علمی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر سیرجان، حسن خدامی در این مراسم که با حضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، اعضای شورای شهر، شهردار سیرجان و‌ جمعی از مدیران شهرداری و فرمانده نیروی انتظامی، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، مجری پروژه بلوار شیراز، مدیرعامل شرکت توسعه عمران گل‌گهر و تنی چند از مسوولان شهرستان برگزار شد، بر لزوم همکاری و مشارکت در توسعه شهری تاکید کرد و گفت: سیرجان در مسیر پیشرفت قرار دارد و این اتفاق بزرگ جز با همدلی و همراهی مردم و مسوولان میسر نخواهد شد.

وی افزود: بیش از دو‌ سال مطالعه، تحقیقات و جلسات متعدد، و با پیشتیبانی و همدلی و همراهی مسوولان ارشد شهرستان امروز شاهد شروع پروژه ارزشمندی در راستای پیشرفت و توسعه شهر هستیم.

رییس شورای شهر سیرجان یادآور شد: باید قدردان مردم صبور و بزرگوار سیرجان باشیم که با مجموعه مدیریت شهری همکاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: قطعا هر پروژه‌ عمرانی برای مردم مزاحمت‌ها و مشکلاتی در حین انجام پروژه دارد که ضمن تشکر از صبر و همراهی مردم، از آنها پوزش می‌طلبیم.

گفتنی است در پایان این مراسم، کلنگ عملیات اجرایی پروژه ساماندهی و زیباسازی ورودی سیرجان (محور شیراز) به زمین زده شد.

 

 

 

Template Design:Dima Group