30 ارديبهشت 1403

رییس شورای شهر سیرجان در نشست علنی در صحن شورا، بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه فاضلاب شهری و رفع مشکلات شهروندان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر سیرجان، در این نشست که با حضور اعضای شورای شهر، قائم‌مقام شهردار سیرجان، معاونین حقوقی و فنی شهرداری، مدیرعامل شرکت کاریز (مجری طرح فاضلاب شهری) و اهالی رسانه با موضوع رسیدگی و بررسی روند اجرای پروژه فاضلاب شهری برگزار شد، حسن خدامی رییس شورای شهر سیرجان گفت: نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان نسبت به اجرای پروژه فاضلاب شهری در خصوص عدم اطلاع رسانی قبلی برای حفاری مسیر وجود دارد که باید این موضوع رفع شود.

وی با اشاره به ضعف در عملکرد و عقب ماندن از برنامه زمانبندی پروژه فاضلاب شهری، افزود: مشکلات مردم در خصوص پروژه فاضلاب شهری باید به حداقل برسد و شهروندان باید آسایش و رفاه آینده را در این طرح احساس کنند.

مدیرعامل شرکت کاریز (مجری پروژه فاضلاب شهری) در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر مدرنترین تصفیه خانه را داریم که در محدوده شهری جمعیت ۵۵۰هزار نفر را در شهرستان پوشش می‌دهد، گفت: تا پایان مهرماه شبکه اصلی شهر در مسیرهای اصلی به طور کامل جمع می‌شود.

محسن امانی در ادامه به ارایه توضیحات و پاسخ به ابهاماتی در خصوص اجرای پروژه فاضلاب شهری پرداخت و یادآور شد: پروژه‌های در حال اجرا در سطح شهر در مسیرهای خیابان احمد کافی، خیابان مالک اشتر، بلوار دکتر صادقی (بلوار شاهد تا تقاطع دانشگاه آزاد) بلوار قاآنی و خیابان ولیعصر (عج) تا آغاز ماه محرم اجرا و در این مسیرها پس از دوره نشست معبر، آسفالت می‌شوند.

در این نشست همچنین اعضای شورای شهر، قائم‌مقام شهردار و معاون فنی شهرداری به ایراد توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای پروژه فاضلاب شهری پرداختند.

 

 

Template Design:Dima Group