نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد غلامحسين اميرخاني چهره ماندگار و پدر خوشنويسي معاصر ايران به دعوت از شهرداری سیرجان و گل‌گهر در نگارخانه راز فرهنگسرای شورا افتتاح شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، استاد غلامحسین امیرخانی که دارای نشان عالي هنر و رییس انجمن خوشنویسان ایران است، به همراه استاد مجتبي سبزه خوشنويس برتر جهان اسلام در سالجاری، عكاس برتر مسابقات جهاني عكاسي روسيه و استاد طراز اول خوشنويسي ايران در سیرجان حضور خواهند یافت.

اين رويداد فرهنگي به همت روابط عمومي‌های شهرداری سیرجان و شركت معدني و صنعتي گل‌گهر روز سه‌شنبه هفتم تا چهاردهم دي ماه جاری در نگارخانه راز فرهنگسراي شورا در حال برگزاری است.

گفتنی است استاد غلامحسين اميرخاني منتخب فرهنگستان هنر در بزرگداشت نام‌آوران علم، ادب و هنر در سال 78، چهره ماندگار عرصه خوشنويسي در سال 81، منتخب فرهنگستان هنر در بزرگداشت نام‌آوران علم، ادب و هنر در سال 88 و  اولين نشان درجه ‌يك هنري موسسه فرهنگي اكو تركيه در سال 90 را به خود اختصاص داده و خط وی زيبنده اشعار و كتاب‌هاي فراواني بوده و بیش از 50 کتاب را به رشته تحریر در آورده است.