نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد غلامحسين اميرخاني چهره ماندگار و پدر خوشنويسي معاصر ايران به دعوت از شهرداری سیرجان و گل‌گهر در نگارخانه راز فرهنگسرای شورا هفته آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سیرجان، استاد غلامحسین امیرخانی که دارای نشان عالي هنر و رییس انجمن خوشنویسان ایران است که وی به همراه استاد مجتبي سبزه خوشنويس برتر جهان اسلام در سالجاری، عكاس برتر مسابقات جهاني عكاسي روسيه و استاد طراز اول خوشنويسي ايران در سیرجان حضور خواهند یافت.

اين رويداد فرهنگي به همت روابط عمومي‌های شهرداری سیرجان و شركت معدني و صنعتي گل‌گهر روز سه‌شنبه هفتم دي ماه جاری در نگارخانه راز فرهنگسراي شورا برگزار مي‌شود.

گفتنی است استاد غلامحسين اميرخاني منتخب فرهنگستان هنر در بزرگداشت نام‌آوران علم، ادب و هنر در سال 78، چهره ماندگار عرصه خوشنويسي در سال 81، منتخب فرهنگستان هنر در بزرگداشت نام‌آوران علم، ادب و هنر در سال 88 و  اولين نشان درجه ‌يك هنري موسسه فرهنگي اكو تركيه در سال 90 را به خود اختصاص داده و خط وی زيبنده اشعار و كتاب‌هاي فراواني بوده و بیش از 50 کتاب را به رشته تحریر در آورده است.