شهردار منطقه یک گفت: طرح جمع‌آوری دستفروشان و رفع سدمعبر در تمامی معابر عمومی سطح شهر با اولویت خیابان‌های پرتردد در منطقه یک شهری در حال اجرا است.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، سیدسجاد مصلایی اظهار کرد: با بررسی گزارشات سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواست‌های شهروندان به رفع سدمعبر موجود در تمامی معابر عمومی سطح شهر بوده که از خیابان آیت‌الله سعیدی، میدان آزادی تا چهارراه قریب و دستفروشان در معابر عمومی آغاز و در ادامه در خیابان شهید نصیری و بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی ادامه و بصورت جدی در دستور کار قرار دارد. وی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری مردم، صنوف و کسبه خیابان آیت‌الله سعیدی در اجرای هر چه بهتر این طرح، تصریح کرد: این طرح در راستای حمایت از حقوق شهروندان، روان سازی مسیرهای عابر پیاده، کاهش ترافیک و جلوگیری از ادامه فعالیت مشاغل مزاحم با همکاری صنوف شاغل در این خیابان آغاز و تا جمع‌آوری کامل ادامه خواهد داشت.
در ادامه همچنین سیدمیلاد گلابی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک افزود: شهرداری به استناد تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، استفاده غیرمجاز از فضای معابر میدان‌ها، پارک‌ها و ... را ممنوع کرده است. وی بیان کرد: اجرای این طرح به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت و امیدواریم مردم و صنوف بیش از پیش شهرداری را یاری کنند.