مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان خبر داد: پایان عملیات آسفالت خیابان شهید ‌نصیری شمالی

 

 

بیش از دو هفته خیابان شهید‌نصیری شمالی(حدفاصل چهارراه موحدی تا چهارراه سپاه) و یکی از مسیرهای اصلی و پر رفت‌و‌آمد شهر، مسدود بود؛ حالا این خیابان آسفالت و بازگشایی شد.

 

 

در همین رابطه مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان، علت بسته بودن و ممنوعیت تردد خودروها در این خیابان را اجرای عملیات فاضلاب شهری و سپس آسفالت ذکر کرد.وی در گفت‌و‌گو با مدیریت ارتباطات شهرداری، درخصوص عملیات آسفالت خیابان شهید‌نصیری شمالی گفت: بعد از اتمام عملیات پروژه فاضلاب، طی ۱۵ روز گذشته عملیات آسفالت این خیابان شروع شد. ۳ روز از زمان یادشده، به تعویض لوله‌های قدیمی توسط اداره آب و‌فاضلاب شهری اختصاص یافت. درمجموع سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان به مدت ۱۲ روز عملیات تخریب آسفالت، زیرسازی و تثبیت زیرسازی و در نهایت عملیات آسفالت خیابان شهیدنصیری شمالی را انجام داد.

 

 

مجتبی پورخسروانی طول خیابان شهیدنصیری شمالی را ۹۳۰۰ متر مربع عنوان کرد و افزود: روکش کردن این خیابان طی سال‌های گذشته باعث ضخامت آسفالت شده بود. بعد از عملیات تخریب، بیش از ۴۰۰ سرویس آسفالت از این خیابان جمع‌آوری شد و سپس زیرسازی و تثبیت بستر با آهک انجام گرفت. عملیات آسفالت خیابان از روز پنجشنبه آغاز و تا روز شنبه به‌طول انجامید.وی هزینه زیرسازی، تجهیز بستر و آسفالت خیابان شهیدنصیری شمالی را حدود ۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: به منظور افزایش عمر مفید آسفالت و استفاده طولانی‌مدت از آن، خاک‌برداری و زیرسازی این خیابان به صورت اساسی انجام شده است.