رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان گفت: در روز ۱۳ فروردین و بمناسبت روز طبیعت، بیش از ۶۰ هزار کیسه زباله در مبادی خروجی سطح شهر توزیع شد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، علی رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: طبیعت هر ساله همزمان با فصل بهار سفره رنگین خود را برای حضور مردم در دامان خود می‌گشاید؛ اما برخی بی‌توجهی‌ها به اصول زیست محیطی موجب شده که طبیعت تنها قربانی روز انس با طبیعت باشد.

وی با بیان اینکه حفاظت از محیط زیست و طبیعت وظیفه تک‌تک آحاد جامعه است، گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان در راستای پاکسازی محیط زیست با تمهیدات لازم بیش از ۶۰ هزار کسیه زباله را همزمان با روز طبیعت در مبادی خروجی سطح شهر توزیع کرد.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سیرجان افزود: مسیر بلوار سردار سلیمانی (خروجی کرمان)، بلوار خلیج‌فارس (خروجی بندرعباس)، بلوار حرم تا حرم (خروجی بافت)، مسیر خروجی تهران، بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی (خروجی شیراز) و مسیر روستای باسفهرجان (جاده کفه نمک) از جمله مسیرهایی بود که نیروهای این سازمان اقدام به توزیع پاکت زباله کرده و شهروندان هنگام بازگشت از دامان طبیعت، زباله خود را به خودروهای جمع‌آوری زباله مستقر در مسیرها تحویل و بالغ بر ۵ تن زباله جمع‌آوری شد.

علی رضایی ضمن قدردانی از شهروندانی که هنگام بازگشت از طبیعت، زباله خود را به همراه آورده و تحویل دادند، یادآور شد: در روز سیزدهم فروردین، کیسه‌های زباله بصورت رایگان در مبادی خروجی توزیع و مردم زباله‌های خود را در این کیسه‌ها جمع‌آوری و از ریختن پسماند در دامن طبیعت خودداری کرده که جای بسی قدردانی دارد.