مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی از ساماندهی و متمرکز شدن دستفروشان میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری سیرجان، محمدحسین قاسمی با بیان این مطلب افزود: در راستای ساماندهی دستفروشان میوه و تره بار در سطح شهر و نظارت بر محصولات عرضه شده، 4 نقطه سرپوشیده در مناطق یک و دو تعیین شده است.

وی افزود: دو مکان واقع در بلوار شیخ فضل الله نوری و بلوار سیداحمد خمینی هر کدام با 13 غرفه راه‌اندازی شده و دیگر نقاط تعیین شده بزودی اعلام می شود که دستفروشان با مراجعه به این سازمان می‌توانند جهت عرضه محصولات خود غرفه دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری سیرجان تصریح کرد: با توجه به تقاضاهای موجود، متقاضیانی که قصد دریافت غرفه و حضور در این نقاط را دارند می توانند برای دریافت مجوز به سازمان مشاغل واقع در بلوار شهید زندی نیا مراجعه کنند.

محمدحسین قاسمی گفت: در اجرای این طرح کلیه وانت بارها و دستفروشان میوه و تره بار از سطح شهر جمع آوری شده و در نقاط تعیین شده ساماندهی می شوند.

وی ادامه داد: تمام بررسی های لازم در خصوص مکان های تعریف شده، با حضور کارشناسان و بر اساس دستورالعمل های وزارت کشور بررسی و تایید شده و موفقیت این طرح در گرو همکاری و همراهی تمام دستگاه ها و شهروندان با مجموعه شهرداری سیرجان است.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی تاکید کرد: شهرداری سیرجان در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد درآمد پایدار برای این اقشار که از افراد کم برخوردار هستند، اقدام به اجرای این طرح کرده و در تمامی مراحل با آنها همکاری خواهیم کرد.