مدیر فرهنگسرای شهرداری سیرجان از آغاز ثبت نام کلاس های فرهنگی و هنری ویژه ترم تابستانی خبر داد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، مهدی بهره مند با بیان این مطلب گفت: نامنویسی دوره های آموزشی در فرهنگسرا در بخش های مختلف فرهنگی و هنری به مدت ده روز (از 18 تا 28 خردادماه جاری) به صورت روزانه انجام خواهد داشت.

وی هدف از برپایی این دوره های آموزشی را ارتقای سطح توانمندی فرزندان همشهریان و غنی سازی اوقات فراغت آنها دانست و یادآورشد: امید است با برپایی این دوره ها گامی موثر در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی و آموزشی برداشته شود.

مدیر فرهنگسرای شهرداری سیرجان با اشاره به اینکه این کلاس ها در بخش های مختلف فرهنگی، هنری و مهارتی و فعالیت های فوق برنامه برگزار می شود، تصریح کرد: این دوره های آموزشی برای سنین مختلف از 7 تا 16 سالگی برای علاقه مندان در نظر گرفته شده و با توجه به محدوديت نامنویسی در ترم تابستان، تمامی كلاسهاي موسيقي ويژه كودك و نوجوان (تا سن 16 سالگی) است.

مهدی بهره مند اضافه کرد: این مجموعه فرهنگی بنا به وظیفه ذاتی و در راستای تقویت مبانی فرهنگی و فکری شهروندان به خصوص کودکان و نوجوانان، این دوره ها را طی یکسال و مستمر برگزار کرده، ولی در دوره تابستان پربارتر و با نشاط تر برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای نامنویسی و حضور در این دوره ها می توانند به آدرس فرهنگسرا (واقع در بلوار هجرت) مراجعه و یا با شماره تلفن: 4-42336201 و شماره همراه: 09338971590 تماس حاصل کنند.

گفتنی است در این دوره، کلاس قرآن (كودك و نوجوان)، تفسير موضوعي نهج البلاغه، نقاشي (كودك و نوجوان)، تئاتر (كودك و نوجوان)، شاهنامه خوانی (كودك و نوجوان)، موسيقي كودك (بلز- فلوت)، شعر و ادبيات (كودك و نوجوان)، گويندگي و فن بيان (كودك و نوجوان)، ساخت ظروف سفالی و سرامیکی، شطرنج (كودك و نوجوان)، زيبانويسي و خط تحريري (كودكان- بزرگسالان)، خوشنويسي، طراحي و نقاشي، عكاسي، تئاتر بزرگسالان (بازيگري)، داستان نویسی و فیلمنامه نویسی، فن بيان و سخنوري (بزرگسالان)، چرم دوزي و نمددوزی، هوش مالی کودکان، معرق و منبت كاري، گليم بافي و پته دوزي، نقطه کوبی، موسيقي ( دف- تار - سه تار- كمانچه- عود-گيتار- ويلن- كيبورد)، كارگاه هاي مهارتهاي همسرداري و خانواده موفق، كارگاه مهارتهاي تربيت جنسي فرزندان و فرزندپروري برگزار خواهد شد.