شهردار سیرجان بهمراه مدیران، معاونین شهرداری و نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی صبح روز یکشنبه از روند اقدامات و فعالیت های شهرداری سیرجان در راستای استقبال از نوروز بازدید کردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، شهردار سیرجان و نماینده مردم در مجلس طی این بازدید به بررسی چگونگی اقدامات و روند پیشرفت فیزیکی پرداختند و خواستار سرعت بخشیدن به این فعالیت ها بودند تا با آمادگی کامل پذیرای مسافران نوروزی و استقبال از بهار طبیعت باشیم.

رضا سروش نیا شهردار سیرجان در این رابطه تصریح کرد: پاک‌سازی و شستشوی معابر، رنگ‌آمیزی جداول، تنظیف خیابان‌ها، آماده‌سازی علایم ترافیکی و بازسازی و ترمیم پل‌های عابر پیاده در اولویت فعالیت‌های نوروزی شهرداری است.

وی با اشاره به اجرای موزاییک پیاده‌راه برخی معابر سطح گفت: المان‌های زیبایی برگرفته از هنر دستی مردم سیرجان بزودی نصب می شود و طی روزهای آینده شاهد اقدامات بهتری از سوی شهرداری در همه بخش ها و واحدها خواهیم بود.

شهردار سیرجان افزود: در تلاش هستیم تا همه اقدامات نوروزی در دستور کار مجموعه شهرداری از جمله بهسازی پارک ها و بوستان ها به سرعت انجام و برای ایام عید نوروز و سال جدید آماده شوند.