شهردار، رئیس و یکی از اعضای شوراي اسلامي شهر با حضور در دفتر دادستان شهرستان به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل شهر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی شهرداري و شورای اسلامی شهر سیرجان، در این دیدار ابتدا حسن خدامی؛ رئیس شورا گزارشی از عملکرد این مجموعه ارائه داد و از همراهی دستگاه قضا با شورا تشکر کرد.

همچنین حمزه صادقی نیز بر لزوم حفظ همدلی موجود بین شورا و دستگاه قضا پای فشرد.

در ادامه این دیدار، شهردار سیرجان نیز ضمن ارائه عملکرد یک ماهه خود (از زمان برعهده گرفتن مسئولیت فعلی)، به تشریح برنامه‌های آینده خود پرداخت.

علی‌اکبر کریمی‌پور همچنین ضمن تشکر از مسئولان قضایی و در راس ایشان، دادستان سیرجان، تاکید کرد: مسئولان قضایی با حمایت خود از مسئولان شهرستان موجب ایجاد وحدت، همدلی و اتحاد در راستای خدمت به مردم شریف و نجیب سیرجان هستند. ما نیز هدفی غیر از خدمت به مردم نداریم.

دادستان سیرجان نیز در ابتدای سخنان خود، از شهردار و اعضای شورا به سبب خدمت به مردم و تلاش در راستای توسعه و آبادانی شهر تشکر کرد و افزود: ما در کنار مجموعه شورا و شهرداری هستیم.

محسن نیک‌ورز ضمن تاکید بر بحث اطلاع‌رسانی و ارتباط با مردم و رسانه‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از ایده‌ها و راهکارهای مسائل شهری از دل انتقادات و پیشنهادات مردمی ایجاد می‌شود. توصیه می‌کنم مسئولان شهرداری نسبت به گلایه‌ها و مشکلاتی که مردم با رسانه‌ها در میان می‌گذارند، توجه کنند.

شهردار سیرجان نیز ضمن اعلام این‌ نکته که یکی از اولویت‌های مدیریت شهرداری، توجه ویژه به انتقادات مطرح شده توسط مردم و خبرنگاران در رسانه‌‌ها است، افزود: در راستای شنیدن بی‌واسطه مشکلات مردم، سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ راه‌اندازی خواهد شد؛ زیرا مدیریت شهری خود را ملزم به پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات می‌داند.