مراسم تودیع و معارفه شهردار سیرجان با حضور مسئولان شهرستان امروز صبح در سال غدیر اداره ارشاد اسلامی سیرجان برگزارشد.

حسن خدامی، رییس شورای شهر در این مراسم گفت: امیداوریم که آقای کریمی پور شهردار منتخب با سوابق ۱۷ ساله در حوزه شهری در تهران بتواند در زمینه های مختلف شهری باعث توسعه و پیشرفت شهر سیرجان شود.

حجت الاسلام سید محمود حسینی، امام جمعه شهرستان سیرجان در ادامه این مراسم بیان کرد: سیرجان شهر بزرگی است و در هر شهری امام جمعه بودم و از شهرداری ها و شورای شهر تقاضای زیبایی شهر داشتم و سیرجانی که به نام دارالحسین است باید زیبا باشد و از شهردار منتخب درخواست دارم که در زمینه زیبا سازی شهر توجه ویژه داشته باشد.

رضا سروش نیا، شهردار سابق باید تشکر کنم از شهرداران مناطق و معاونان که در این چند سال همراه بنده بودند،گفت: بودجه ۱۰۰ میلیاردی را محقق کردیم و در زمان تحویل گرفتن شهرداری با یک سری مشکلات روبه رو بودیم که در این مدت کارهای خوبی مثل تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری، ترمینال، آسفالت و... کارهای انجام شدو ۱۰۰ معبر اصلی و ۳۰۰ کوچه آسفالت انجام شد. او در ادامه افزود: از همه توان و‌پتانسیل های افراد شهرداری کمک گرفتیم و ۱۰ هزارتن قیر دپو داریم.

دکتر علی اکبر کریمی پور، شهردار سیرجان در این‌مراسم با بیان اینکه به صورت میدانی شهر را بازدید کردم، گفت: ضمن تشکر از شهرداران سابق و تلاش می کنم از برنامه ها و تجربیات این بزرگواران استفاده می کنم. او افزود: اولویت اول من استفاده از نظر مردم در محلات به خصوص محلات کم برخوردار است.