عملیات آسفالت معابر و خیابانهای شهر سیرجان به صورت گسترده با هدف ارایه خدمات مطلوب به شهروندان در حال انجام است. در این طرح عملیات گسترده آسفالت اساسی و لکه گیری با رعایت اصول فنی و زیرسازی های لازم با کیفیت مطلوب انجام می شود و روان سازی تردد شهروندان، ارتقا کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌ سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سیرجان به منظور رفاه حال شهروندان، ارتقای کیفیت سطح زندگی، بهبود تردد خودروها و عدالت در اجرای پروژه های عمرانی عملیات آسفالت چندین کوچه واقع در خیابان نواب و کوچه شهید نژاد بیگلری در روزهای آتی به انجام خواهد رسید.
همچنین بلوار مالک اشتر(لاین شرقی) از چهارراه صفار زاده تا بلوار سید احمد خمینی(ره) و بلوار هجرت از تقاطع خیابان وحید تا میدان معلم ، و نیز خیابان فردوسی شمالی زیرسازی و برداشت آسفالت در حال انجام می باشد که عملیات آسفالت این معابر به زودی آغاز خواهد شد.

مهندس یگانه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سیرجان بیان کرد: هم اکنون شهرداری سیرجان در حال آسفالت ضلع غربی پارک بنفشه می باشد و با چندین گروه بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای آسفالت همچنان ادامه دارد.

رامین یگانه اظهار داشت: مدیریت شهری از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری سیرجان به شمار می رود.

معاون شهردار یادآور شد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.

مهندس یگانه با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌ها بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت:‌ تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری سیرجان است.
لازم به ذکر است که اکیپی از واحد عمرانی در حال لکه گیری و آسفالت کوچه ها و خیابانهای سطح شهر می باشند.