شهردار سیرجان شامگاه امروز بهمراه تنی چند از مدیران و کارکنان حوزه معاونت فنی و شهرسازی شهرداری سیرجان، از هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صنعتی استان کرمان (صنعت و ساختمان) در سیرجان بازدید کردند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، رضا سروش نیا ضمن بازدید از غرفه های دایر در این نمایشگاه، با حضور در غرفه گلیم سیرجان، روند توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سیرجان شهر جهانی گلیم و مردم و هنرمندان این دیار را در حمایت از طرح های تولیدی صنعت گلیم برشمرد و افزود: معرفی گلیم سیرجان در نمایشگاه جهانی کشور چین و مالزی دستاوردها و نتایج ارزشمندی را بدنبال داشت؛ همانگونه که در این نمایشگاه جهانی گلیم سیرجان مورد توجه و حمایت خانم رزی گرینلس رییس شورای جهانی صنایع دستی، شهرداران شهرهای جهانی و وزیر میراث فرهنگی ایالت ساراواک مشور مالزی قرار گرفت.

وی افزود: گلیم سیرجان نشان از هویت هنری و اثر جهانی شهر سیرجان است که همچنان باید مورد حمایت مردم و مسوولین در معرفی و توسعه تولید آن قرار گیرد.

گفتنی است نکته مهم و قابل توجه در بازدید از این نمایشگاه، خرید و حمایت مجموعه شهرداری سیرجان از غرفه های بومی و تولیدکنندگان داخلی مستقر در این نمایشگاه در راستای احداث طرح ها و پروژه های عمرانی بود.